Menü Kapcsolat Ügyfélkapu

Sponsorem Blog

A tökéletes juttatási rendszer bevezetése 7+1 lépésben

2017. szep 12. • Hírek

Szívesen motiválná munkatársait, de a tökéletes juttatási rendszer összeállítása túlságosan időigényesnek tűnik? Akkor nézze meg ezt a 7+1 egyszerű lépést, amivel rengeteg időt és energiát megspórolhat.

A tökéletes juttatási rendszer bevezetése 7+1 lépésben

1. lépés: egy pénzügyi tanácsadó bevonása

Már a juttatási rendszer kialakításának első lépéseibe célszerű bevonni egy pénzügyi tanácsadót, hiszen:

Ezzel rengeteg keresgéléstől, utánajárástól és újratervezéstől kímélheti meg magát. Ráadásul olyan lehetőségeket ismerhet meg, amik esetleg elkerülnék a figyelmét.

2. lépés: a lehetőségek és célok meghatározása

Egy előzetes időpont egyeztetés után a Sponsorem szakértője kimegy a céghez és egy kötetlen beszélgetés keretein belül felméri, hogy milyen céljai, illetve elvárásai vannak a juttatási rendszerrel kapcsolatban. Ezután néhány alapvető kérdés segítségével megismeri a vállalkozást is, aminek köszönhetően még hatékonyabb csomagot képes összeállítani.

3. lépés: a juttatási rendszer elemeinek kiválasztása

Az igényfelmérés alapján a pénzügyi szakértő kiválogatja a cég lehetőségeihez és az egyes dolgozók igényeihez leginkább illeszkedő utalványokat. A tervezés után megmutatja, hogy az ideális és személyre szabott juttatási csomag milyen elemekből épül fel, és pontosan mennyibe fog kerülni a vállalkozásnak.

4. lépés: Ügyfélkapu regisztráció a juttatási csomag bevezetése előtt

Miután megtalálta a tökéletes utalványokat, nincs más hátra, mint megrendelni az egyes elemeket. Ezt a Sponsorem Ügyfélkapun keresztül teheti meg, amelyhez munkatársunk a szerződéskötés után regisztrál egy felhasználónevet és jelszót.

5. lépés: az utalványok megrendelése

Az Ügyfélkapu rendszerében ezután minden munkavállaló esetében három adatot kell megadnia:

  • a kolléga nevét,
  • a számára juttatni kívánt utalvány típusát,
  • a juttatás mértékét.

Az igénylést akár még gyorsabbá teheti, ha az adatokat egy Excel táblázatból tölti fel a Sponsorem Ügyfélkapuba. Ha pedig elmenti az adatbáziást, akkor a jövőben is percek alatt újrarendelheti az utalványokat.

6. lépés: a juttatási rendszer aktiválása és az utalványok átadása

A juttatási csomag elemeinek beállítása után a Sponsorem rendszere automatikusan kiküld egy díjbekérőt. Amint ezt kifizette, elkészítjük a kártyákat és aktiváljuk az egyenlegeket, így a kiosztott utalványokkal munkavállalói már másnap vásárolhatnak is.

7. lépés: az utalványok újrarendelése igény esetén

Az igényfelmérés és a tervezés közben meghatározásra kerül az is, hogy milyen időközönként kíván juttatni a munkatársai számára. Legyen szó havi vagy akár éves rendszerességről, a Sponsorem Ügyfélkapun keresztül online bármikor feltöltheti a kollégák egyenlegét a kívánt összeggel.

+1 lépés: tájékoztatás igénylése a juttatási csomag használatáról

Ha az egyes utalványtípusok használatával vagy lehetőségeivel kapcsolatban dolgozóinak bármilyen kérdése támadna, szükség esetén tájékoztatást is tartunk.

Tudja meg, hogyan néz ki a tökéletes juttatási rendszer cége számára, és kérjen időpontot egy ingyenes konzultációra most »