Menü Kapcsolat Ügyfélkapu

Utalványrendelés menete

A Sponsorem Kft.-vel történő szerződéskötést követően a megrendelés és a juttatás folyamata szinte teljes egészében interneten keresztül intézhető, kihasználva a technikai lehetőségek által biztosított gyors, egyszerű és nyomon követhető ügyintézés előnyeit.

Sponsorem utalványrendelés menete

  1. A szerződéskötést követően a munkáltató megkapja a Sponsorem Ügyfélkapun történő belépéshez a felhasználónevet és jelszót, amelyen keresztül megrendeli az utalványkártyákat. Az utalványkártyák megrendelése Excel táblázat segítségével is megoldható, így több száz vagy akár több ezer kártya megrendelése is ugyanannyi időt vesz igénybe.
  2. Az egyedi azonosítószámmal ellátott utalványkártyákat - PIN kóddal és jelszóval - zárt borítékban futárszolgálat szállítja ki a munkáltatónak, aki átveszi, majd kiosztja azokat a munkavállalók részére. Ez egyszeri feladat a kártyák megrendeléskor.
  3. Az utalványmegrendelés során kell megadni a munkavállalók nevét, illetve itt kell kiválasztani a kívánt utalvány típusát és a juttatás mértékét. Az utalványok megrendelése és az egyenlegbetöltés elektronikusan, az Ügyfélkapun keresztül történik. Természetesen ez esetben is lehetőség van Excel táblázattal gyorsítani a folyamatot.
  4. A megrendelést követően a Sponsorem automatikus díjbekérőt állít ki az utalványértékről, a hozzá kapcsolódó kezelési költségről és a kezelési költség ÁFÁ-járól, amelyet a munkáltató átutal.
  5. Az összeg beérkezését követően a Sponsorem aktiválja az egyenlegeket, amelyek akár már másnap felhasználhatók, valamint kiállítja és megküldi a számlát a megrendelő cég részére.